Re: serwer z Adaptec RAID 2200S i instalacja debiana

On Thu, Dec 02, 2004 at 11:19:45AM +0100, Paweł Tęcza wrote:

> Proponuje uzyc do instalacji 1. plytki z najnowsza wersja
> instalatora Sarge'a (Debian-Installer RC2
> - http://www.debian.org.br/devel/debian-installer/index.en.html).
> Gdy niedawno chcialem zainstalowac Sarge'a na dysku SATA przy
> uzyciu tej samej plytki DVD, o ktorej piszesz, ale mi sie to nie
> udalo[...]

THX zassałem 3 dyskietki (boot, root i net bo serwer ma dwie karty
Gigabitowe) z AFAIR TASKu (datowane na 18.11.2004) i zadziałało (ufff...)
już się instaluje.
BTW ma na tym stanąć Oracle 10g a dysków jest 6 (w zasadzie na Oracla
zostawiłem 4) czy ma ktoś doświadczenie jak je skonfigurować? Mamy
podobny serwer z Notesem Lotusa i tam jest też 6 dysków w konfiguracji
2 dyski RAID 1 oraz 4 dyski RAID 10, a 'oraclowcy' podpowiedzieli mi
tylko że dobrze jest ustawić partycje 'noatime' (chyba tak to się pisze)
ale jak ustawić konfiguracje dysków to tylko hasło 'nie RAID 5' i tyle.

Marcin
--
A.L.C.H.E.M.I.S.T.
Artificial Lifeform Calibrated for Hazardous Exploration /