Re: Problem z instalacja linuxa w notebooku aristo 2600V

Szymon Nieradka napisał(a):
Taki system to niezła sieka (w knoppix reorganizuje położenie części
plików), ale nie powiem - działa. Plik XF86Config-4 jest dość
skomplikowany (masa include-ów itp) ale pomaga. Jeśli to ma być desktop
do użytku domowego to jest to niezła metoda. Tak przygotowałem kompa w
domu dla swojej dziewczyny w 1 godzinę.

Knoppix jako instalator Debiana? ;)
Też to praktykowałem, to naprawdę krótka ścieżka do zainstalowania desktopa...

Marek

Korzystanie z "wolnego oprogramowania" nie czyni mnie wolnym,
ale korzystanie z kradzionego zniewala...