Re: Problem z instalacja linuxa w notebooku aristo 2600V

W liście z śro, 01-12-2004, godz. 13:22, Rafal pisze:
> po uruchomieniu
> su
> knoppix-installer
>
> Po zainstalowaniu zrobic apt-get upgrade, co nie pasuje remove i z glowy.
> Albo przynajmniej zobaczyc jak on to skonfiguruje i uzyc tego w debianie

Taki system to niezła sieka (w knoppix reorganizuje położenie części
plików), ale nie powiem - działa. Plik XF86Config-4 jest dość
skomplikowany (masa include-ów itp) ale pomaga. Jeśli to ma być desktop
do użytku domowego to jest to niezła metoda. Tak przygotowałem kompa w
domu dla swojej dziewczyny w 1 godzinę.

--
/// Szymon Nieradka