Re: [Debian]:Broadcast 2000

Das klingt ja sehr vielversprechend. Aber was ist denn hiervon zu
halten?

Recommended hardware:
Linux 2.2.*
1 terabyte striped RAID
1Ghz quartathlon (5Ghz per Athlon recommended.)
BT848, BT878 compatible video card No hardware compression boards are
supported, due to high cost and unemployment.
Full duplex sound card
1024x768 32bpp graphics card on AGP
Commercial OSS driver (better card compatibility)

Da kann ich leider nicht mithalten. Wird´s dann auf meinem Celeron400
mit ein paar GB Festplatte auch laufen?

;-)

Frank

--
Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your ~/.signature to help me
spread!