Re: Errors traduccions en català a Debian

Hola,

2022-06-28, 19:27 (+0100); Carles Pina i Estany escriu:
[...]
> El tema és que els llistats aquest son en anglès així que si teniu
> paraules que heu vist malament a traduccions (com ara el meu "tamany") i
> m'ho envieu ho miro. I si apareixen moltíssims errors ja demanaria ajuda
> per enviar les correccions :-)

Pots buscar un llistat de barbarismes, però en aquests llistats només
trobaràs la forma canònica.  Pensa que la morfologia de l'anglès és molt
més simple que la del català.  En català, la majoria d'adjectius tenen 4
formes, i els verbs més de 50.  Cada cop que afegeixis una paraula al
llistat hauries de generar totes les flexions possibles de la paraula
(cosa gens trivial), si no corres el risc de no detectar l'errada.

Per altra banda, aprofito per comentar que fa temps vaig fer unes
simples modificaciones al meu Emacs, per afegir la funcionalitat de
passar el corrector ortogràfic a les cadenes traduïdes dels fitxers PO.
Si hi ha algú que utilitza el mode PO de l'Emacs i l'hi interessa, podeu
trobar la configuració aquí:
https://github.com/nfdisco/emacs.d#gettext-po-mode

Salutacions