Re: (deb-cat) Hemeroteca de la llista al Google

Amb aquest mail entenc que no és un problema d'aquesta llista en concret, sinó que google groups fa d'interfície entre usenet i web.

El meu dubte aquí és: desa, indexa i explota tots aquests missatges o bé només els mostra?

M'imagino la resposta

El 28 de gener de 2022 12:04:54 CET, Alex Muntada <alexm@debian.org> ha escrit: