Re: (deb-cat) Hemeroteca de la llista al Google

__________
I'm using this dedicated address because personal addresses aren't masked enough at this mail public archive. Public archive administrator should fix this against automated addresses collectors.
El 28/1/22 a les 14:57, Eloi ha escrit:
El 28/1/22 a les 11:09, fadelkon ha escrit:
O__O

Hòstia

Si cal tenir-ne una còpia públuca, es pot fer servir the mail archive, que és un projecte independent que no fa servir aquestes dades per la manipulació social

El 28 de gener de 2022 10:38:11 CET, Narcis Garcia <debianlists@actiu.net> ha escrit:
Com és que els arxius d'aquesta llista són replicats aquí?
groups.google.com/g/linux.debian.user.catalan

Al peu dels missatges, i a les pàgines informatives de les llistes,
s'hauria d'advertir de a on es publiquen les cartes de forma automàtica.
Es dóna massa per suposat que tothom accepta les condicions d'ús i
emmagatzematge de les GAFAM.

Haig d'eliminar la meva subscripció a la llista, doncs, donat que l'adreça que uso és de Google i, per tant, la meva subscripció ja els hi envia els vostres missatges?

Pregunto sincerament, no sigui que tingueu intenció d'emprendre accions legals i en surti esquitxat.

Jo ho veig de la següent manera, basada millor en la filosofia que no en el «dret» jurídic:
No serveix la puresa absoluta ni l'abandonament moral total.
Quan s'ha de prendre una decisió, és en aquell moment que t'has de plantejar allò possible i l'opció millor, més coherent. Algunes persones no han pogut decidir amb llibertat i d'altres han triat conscientment opcions immorals a ulls d'altres. Jo, per norma general, poso per davant que les persones prenguin decisions conscients i lliures; per davant de què m'agradin a mi o no.

I evidentment la Llibertat no té a veure amb decidir per altres.

Salut;
Narcís.