Re: Trobades mensuals?

Bon dia,

Per accedir a #debian-catalan ho provo amb l'HexChat i quan intento
accedir-hi em respon:

      #debian-catalan :Cannot join channel (Need to be identified and
verified to join this channel, '/msg NickServ help' to learn how to
register and verify.)

Sembla que cal un registre d'usuari i mot_de_pas, però no me'n surto, fa
massa anys que no toco l'IRC.

He escrit "/msg NickServ register" i em diu "register"

a continuació poso "/register "la_meva_password" "el_meu_correu"" i
teòricament m'ha de respondre enviant-me un correu. No se si sol trigar
gaire a fer-ho però de moment fa 30 minuts i no he rebut res.

Em podeu orientar una mica?

Gràcies.

--
Xavier De Yzaguirre i Maura