Re: Eina per gravar pantalla d'escriptori

I'm using this dedicated address because personal addresses aren't masked enough at this mail public archive. Public archive administrator should fix this against automated addresses collectors.
El 28/12/21 a les 9:51, robert marsellés ha escrit:
Hola,

Responc a aquest missatge perquè és l'últim sobre el tema i puc agrair-vos a tots l'ajuda.

Per més detalls (els interessats), veure a continuació.

Sent with ProtonMail Secure Email.