Re: Trobades mensuals?

Hola, Adrià:

> Quedar per IRC un cop al mes (per exemple un divendres al vespre
> durant una hora) i parlar ni que sigui del temps. Bé, o d'eines
> de Debian per consultar-lo ;-)

La idea em sembla bona. Personalment m'aniria millor si es fan
després de l'hora de dinar (entre les 14 i les 16h) els dies
laborables o cap a les 23h qualsevol dia.

> De fet, una de les coses que té IRC és que a l'hora de fer
> reunions, la presa d'actes es pot agilitzar gràcies al MeetBot

L'he fet servir en diverses ocasions i n'estic molt satisfet.
No només ajuda a fer les actes sinó que endreça la participació
a les reunions (altrament el MeetBot no pot fer la seva feina).

Salut i moltes gràcies!
Alex

--
  ⢀⣴⠾⠻⢶⣦⠀