Re: Editar arxius al postinst d'un paquet debian

2021-06-21, 20:04 (+0200); Daniel escriu:
> Quina es la forma elegant de fer-ho? O alguna guia una mica avançada
> de crear paquets debs per scripts (només he trobat per crear paquets
> compilats, i les que estan orientades a fer-ho de manera manual son
> molt bàsiques)

No tinc gaire experiència en això, però jo crec que l'estratègia més
habitual és utilitzar un makefile, tant si és un script com un programa
compilat.  Llavors els scripts que construeixen el paquet Debian
simplement fan make & make install i empaqueten el resultat.  L'únic que
has de fer és crear el fitxer control i changelog, que són els únics
específics per al teu paquet, la resta tenen un contingut genèric i pots
re-ciclar els d'altres paquets.

Et poso un exemple d'un paquet que instal·la un script shell, tot i que
no sé et servirà gaire perquè també compila i instal·la uns mòduls, però
si elimines el directori module/ i els fitxers guile.am,
pre-inst-env.in, i edites el configure.ac per eliminar les referències a
GUILE i als fitxers que has eliminat, hauria de quedar un paquet amb un
simple script: https://github.com/nfdisco/csv2sc

Salutacions.