Re: consulta unattended-upgrades

Doncs per aportar punts de vista: sempre a mà i subscrit a llista de d'avisos de seguretat.

La majora de vegades puc esperar a l'actualització periòdica setmana perquè el forat no m'aplica.

Context: Debian stable

 - 99% corrent sense X, serveis propis i programes bàsics.

 - Puntualment en "experiència usuari" amb les X les aplicacions habituals d'escriptori.

Toni Mas
GPG 3F42A21D84D7E950

Sent with ProtonMail Secure Email.