consulta unattended-upgrades

Hola,

No sé si aquesta pregunta vorejaria l'offtopic, però per si de cas us la faig. A la feina i fins i tot a casa, a totes les meves màquines debian i ubuntu faig servir sempre unattended-upgrades. Particularment en aquelles que tenen accés a l'exterior (servidors i tal). Per mi és una eina d'actualització de seguretat ràpida i potent. Però estic llegint a grups de Telegram, i en alguna opinió d'algun company, que unattended-upgrades mai, que les actualitzacions a mà.

No acabo d'entendre què tenen en contra, que no se'ls hi actualitzin programes que tinguin extremadíssimament configurats a mà i que tinguin por que una actualització els aixafi la configuració prèvia? o que fent servir unattended-upgrades un podria arribar a confiar-se en excés i prefereixen anar actualitzant a mà? (aquest últim argument per mi seria del nivell com no voler fer servir el wifi perquè com que te'l poden crackejar).

Però igual sóc jo que sóc un lamer impenitent i que no m'entero. Per això voldria saber les vostres opinions, aviam què opineu :)

Records i gràcies per endavant.

x.