Re: consulta unattended-upgrades

Bones Xavi

La meva experiència és que unattended-upgrades funciona bé en Debian
estables i Ubuntus LTS sobre les actualitzacions de seguretat.

Jo també soc dels que m'agrada instal.lar a mà actualitzacions, però les
meves circumstàcies són que a casa treballo amb Debian Testing, on un
cop a l'any alguna actualització pot posar el meu sistema a fer una mica
el ruc.

Altres cops les circumstàcies han estat instal.lar un servei amb Debian
estable a algún lloc on no el podria administrar, i allà no veig millor
solució que emprar unattended-upgrades.

Tot depen de les circumstàncies,

Salutacions

    Àlex