Re: Mesurar rendiment d'una aplicació

El dc., 2 de juny 2021, 8:14, Leopold Palomo-Avellaneda <leo@alaxarxa.net> va escriure:
El 1/6/21 a les 23:00, Àlex ha escrit:
> Aquí hi ha diferents de codi per mesurar temps d'us de cpu (cpu time) i
> el temps total (wall time). A tu t'interessa el cpu time:
>
> https://levelup.gitconnected.com/8-ways-to-measure-execution-time-in-c-c-48634458d0f9

Genial!!!

Però és una passada perquè el CPU time hauria de ser més o menys constant i no
ho és. Nosaltres hem trobat variacions de fins al un 10%.

Hola, Leo,

Has aportat una pregunta molt interessant. Si més no m'hi has fet rumiar una bona estona.

Podria ser que la causa de les variacions sigui la temperatura?

Els nuclis dels processadors redueixen la freqüència dels nuclis quan la temperatura baixa.

https://www.pugetsystems.com/labs/articles/Impact-of-Temperature-on-Intel-CPU-Performance-606/

SALUT!

Leo

Linux User 152692     GPG: 05F4A7A949A2D9AA
Catalonia