Re: xfce amb... wayland o x11? Problemes amb anydesk

Jo faig servir programari lliure per a VNC.
També anteriorment m'havia donat algun embolic amb Wayland, i per això
acostumo a establir Xorg arreu.
Una altra cosa és que no tots els clients de VNC suporten totes les
modalitats gràfiques i de composició de finestres.

El 28/11/19 a les 17:46, Ricard Pradell ha escrit: