Re: (deb-cat) microcode per CPU = ? privatiu

He fet més de 10 instal·lacions de Debian 8 a l'ordinador i586, i unes
quantes de Debian 7. Totes des de zero (disc en blanc):
<previament>$ dd if=/dev/zero of=/dev/sda

Tant Debian 7 com Debian 8 arrenquen, però el cas és que el nucli
«linux-image-586» de Debian 8 té una fuga d'informació:
A algun mantenidor se li ha colat el «microcode» privatiu de la
linux-image-686 i aleshores aquest fa una alerta en arrencar quan no és
un i686.

Això és el què delata (em sembla a mi) que no importa si t'instal·les o
no el paquet intel-microcode doncs el nucli distribuit per Debian porta
programari privatiu d'Intel tant si t'agrada com si no.

Si la meva deducció és correcta, la meva queixa és: Ja sé que la
tecnologia és una muntanya de problemes que creix, però això no vol dir
que des de Debian a sobre els ajudem.

El 30/11/17 a les 18:44, Xavi Drudis Ferran ha escrit: