Re: (deb-cat) GRUB2, BIOS, LBA, mdadm

No sabia que GRUB2 ja s'espabilava directament amb RAID. Ho fa GRUB1 ?

He tingut oportunitat de provar amb un disc dur de 20GB (dins els límits
de la BIOS):
/dev/sda1 Ext4 1GB per /boot
/dev/sda2 Ext4 10GB per l'arrel
Resultat: Després d'instal·lar bé, no arrenca amb el mateix missatge.
Aleshores, de qualsevol manera GRUB2 en un i586 autèntic no reconeix els
sistemes de fitxers quan hi ha 2 particions al mateix disc.

Vist això, avui també he provat la suggerència de Jordi Miguel:
/dev/sda1 (els 32GiB) volum per a RAID
/dev/sdb1 (els 32GiB) volum per a RAID
/dev/sdc1 (els 32GiB) volum per a RAID
-> /dev/md0 (els 100GB) Ext4 per l'arrel.
Resultat: Després d'instal·lar bé, no arrenca. Els missatges:

error: failure reading sector 0xb30 from `fd0´.
error: disk `mduuid/a867853f5e9773488fa4911285e2db93´ not found.
Entering rescue mode...
grub rescue> _

Hauria de sacrificar tot el primer disc només per /boot fora del RAID?

El 22/11/17 a les 19:57, Jordi Miguel ha escrit: