Re: (deb-cat) GRUB2, BIOS, LBA, mdadm

Després de fer diversitat de proves amb els discs com a 32GiB de mida:

- La mateixa distribució amb el sistema de fitxers Ext3 falla igual.
- Amb una sola partició primària Ext4 de 10GB al primer disc dur, FUNCIONA.
- Amb dues particions primàries Ext4 al primer disc dur:
  (/boot de 1GB, arrel de 10GB) Falla amb el mateix missatge.

És a dir, que el problema no sembla tenir a veure amb la mida de les
particions, ni amb el RAID.

El 21/11/17 a les 20:48, Narcis Garcia ha escrit: