Re: (deb-cat) GRUB2, BIOS, LBA, mdadm

Deshabilitant la disquetera de 1.44K, la única diferència és que
desapareix el missatge sobre «fd0». Tinc entès que seria possible
configurar el mapa d'unitats de GRUB per tal que ometi unitats com fd0.

grub rescue> ls
(hd0) (hd0,msdos1) (hd1) (hd1,msdos1) (hd2) (hd2,msdos1)

grub rescue> ls (hd0,msdos1)/
error: unknown filesystem.

El 23/11/17 a les 15:25, Jordi Miguel ha escrit: