Re: Instalar sense adaptador grafic

He tret la targeta gràfica i sembla funcionar perfectament, i Systemd no
es queixa ni alerta de res:
sudo journalctl -b -p err
sudo journalctl -b -p warning

Bé, la pega de no utilitzar targeta gràfica ni tan sols per la
instal·lació és que no es pot revisar la configuració de la BIOS. També
seria una pega si algun dia hi ha un problema de maquinari per arrencar
(a criteri de la BIOS, com un disc dur caigut, o la pila gastada), doncs
no hi hauria manera de saber què passa si no es connecta targeta gràfica
i pantalla.

Crec que és molt millor deixar un adaptador gràfic posat, ja que,
imagina't haver-ho fet amb VGA AGP i avui que ja només es posen VGA PCIe
no trobar-ne d'AGP per fer un cop d'ull a l'arrencada.

Gràcies.

El 01/11/17 a les 19:29, Josep Lladonosa ha escrit: