Re: Instalar sense adaptador grafic

És possible funcionar sense targeta gràfica?
Tinc una placa base sense sortida gràfica integrada, i dono per suposat
que la instal·lació de Debian l'haig de fer amb una pantalla al davant.

Però després de la instal·lació, què passa si trec la targeta gràfica
que he fet servir?

Si la màquina on s'instal·la engega, no sé perquè no ha de poder. Ho comento perquè antigament hi havia bios que, en cas de no tenir gràfica, es queixaven.

Anirà tot perfectament en mode servidor?

Entenc que aleshores aquesta màquina disposa de targeta de xarxa, també. La meva opinió és que sí que hauria de funcionar.

Hi ha algun altre procediment per fer fins i tot la instal·lació sense
sortida gràfica física?

Sí, he trobat almenys dos mètodes per poder fer-ne instal·lació:

- per mitjà de terminal connectat per línia sèrie (1).
- per mitjà de terminal SSH connectat per la xarxa(2).

(1): http://www.fantaghost.com/how-to-install-debian-6-0-6-using-serial-console
(2): http://www.sgvulcan.com/2010/01/06/installing-debian-using-only-ssh/

--
Salutacions,