Re: (deb-cat) e4defrag a mitges

Narcis Garcia:

> Alguns ordinadors els he vist treballar molt sobre disc dur
> quan l'usuari (ni cap servei previst) no està fent res i
> podria tenir a veure amb això (?).

Hi ha processos del cron que s'executen periòdicament i que
poden un ús de disc força intensiu, segons les dades que hagin
de processar:

 * updatedb (locate)
 * update-apt-xapian-index (apt)
 * update-notifier (apt)
 * logrotate
 * sysstat
 * acct
 * etc.

En particular, l'updatedb té la mala llet de posar-se en marxa
quan menys convé i molts cops l'he matat perquè deixés tranquil
el disc.

> Ah, sobre el tema de l'esforç i el què val la pena, això ja
> és molt subjectiu i depen de la situació.

Certament, jo ho pregunto perquè no hi veig el valor i potser
si tu el veus em pots ajudar a comprendre-ho. Entenc molt bé
que em falta informació per determinar si té valor en el teu
cas particular, per això faig la pregunta ;)

Salut,
Alex