Re: (deb-cat) e4defrag a mitges

En els discs, en volum de dades, és lògic que la lectura aleatòria és
més lenta que la seqüencial.
Jo també havia sentit això de la desfragmentació automàtica, suposo que
es produïria de mica en mica per a què no calgui esperar. Alguns
ordinadors els he vist treballar molt sobre disc dur quan l'usuari (ni
cap servei previst) no està fent res i podria tenir a veure amb això (?).

Ah, sobre el tema de l'esforç i el què val la pena, això ja és molt
subjectiu i depen de la situació.

El 08/06/16 a les 21:50, Alex Muntada ha escrit: