Re: bones practiques: apt-get vs aptitude

On 08/12/15 20:55, Pedro wrote:

> Jo havia llegit que l'eina és "aptitude", ja que és més elaborada,
> complexa, processa més. I que apt-get és més lightweight

Però poc a poc han ant incorporant canvis i més canvis a apt.

  https://mvogt.wordpress.com/2014/04/04/apt-1-0/
  https://mvogt.wordpress.com/2015/11/30/apt-1-1-released/

Sembla que a aquesta última versió 1.1 que van treure la setmana passada
el llistat de canvis és ben gran.

Potser apt ha anat guanyant terreny a aptitude? Per gestionar
dependències jo prefereixo l'aptitude.

Per cert, estic amb Debian Testing i des de l'actualització del paquet
apta la versió 1.1 fa uns dies, el Synaptic ja no funciona tant bé. Quan
intento recarregar els repositoris, em dona un error. Des de terminal
amb l'apt-get update em funciona. Crec que han d'actualitzar synaptic o
apt-get de nou.

Salut

    Àlex