Re: bones practiques: apt-get vs aptitude

Jo havia llegit que l'eina és "aptitude", ja que és més elaborada,
complexa, processa més. I que apt-get és més lightweight

recentment també he trobat aquesta
http://askubuntu.com/questions/481241/what-is-the-difference-between-sudo-apt-get-install-and-sudo-apt-install

sudo apt --help
[sudo] password for music:
apt 1.0.9.8.1 for amd64 compiled on Jun 10 2015 09:42:07
Usage: apt [options] command

CLI for apt.
Basic commands:
 list - list packages based on package names
 search - search in package descriptions
 show - show package details

 update - update list of available packages

 install - install packages
 remove  - remove packages

 upgrade - upgrade the system by installing/upgrading packages
 full-upgrade - upgrade the system by removing/installing/upgrading packages

 edit-sources - edit the source information file