Re: bones practiques: apt-get vs aptitude

On Tue, Dec 08, 2015 at 08:55:10PM +0100, Pedro wrote:
> Jo havia llegit que l'eina és "aptitude", ja que és més elaborada,
> complexa, processa més. I que apt-get és més lightweight
>
> recentment també he trobat aquesta
> http://askubuntu.com/questions/481241/what-is-the-difference-between-sudo-apt-get-install-and-sudo-apt-install

Em penso (corregiu-me, si us plau) que la intenció és (o era) que
he llegit el contrari.

Sense anar més lluny, en el mòdul oficial d'Ansible per gestionar

Ara per ara crec que «apt» encara no està prou madur: a no m'ha fet
coses estranyes, però ho dic pel missatge que dóna quan en
redirigeixes la sortida: «WARNING: apt does not have a stable CLI
interface. Use with caution in scripts.».

[0]
https://github.com/ansible/ansible-modules-core/blob/devel/packaging/os/apt.py

--
Adrià García-Alzórriz