Re: miniconf a barcelona

On 17/08/13 12:43, Simó Albert i Beltran wrote:

> Quina barrera? Em semble que no he entès el mateix que tu d'aquesta
> proposta. Jo he entès una xerrades per tothom amb dones com a ponents.
>
> Potser el que vols és fer de ponent en una xerrada. Si és així, crec que
> tot es pot parlar i si cal podem organitzar un esdeveniment per la teva
> xerrada.

Ei, no vull atiar més la "flama" (ja he xerrat molt :-p ), però jo ja
vaig entendre, d'entrada, que l'acte seria de ponents femenines, amb
audiència mixta... I és això mateix el que no "em motiva" ;-) El símil
seria amb una colla de diables a on només hi poden participar homes,
encara que tothom pot assistir al cercavila / carretillada ;-)

Ja sé que en el cas dels diables l'excusa és la tradició, i en aquest la
visibilitat de la dona en el món del software, però per a mi ambdós son
arguments no massa consistents.

La participació minoritària de la dona en la comunitat debian catalana
(i global) no és deu a cap procés de minorització o discriminació, sinó
més aviat a temes vocacionals... Llavors, què hem de reivindicar?

Pd.: i no, no estic "demanant" de fer cap ponència de res :-) Jo a
debian no passo d'usuari / aprenent ;-) Tampoc vaig en contra de què es
faci, però si que qüestiono aquesta línia "feminista" (que com ja dic ja
conec de fa casi vint anys ;-) ).

Salut,

Joan