Re: Linies il·legibles a iceweasel i altres programes

> A mi també em passa, amb Debian Testing, sobretot al Gmail amb els
> navegadors Chromium i Iceweasel.
>
> Tinc una targeta gràfica nVidia 8400, amb els controladors que venen per
> defecte amb la Debian Testing.
>
> Abans treballava amb una Ubuntu 11.04 amb els mateixos navegadors, amb els
> controladors propietaris de nVidia, i no em passava.

De fet, també em passa amb Libreoffice i altres aplicacions que no són
navegadors. Això sempre a la meva torre amb una Nvidia 8400 i amb els
controladors per defecte Nouveau. I no ha desaparescut amb el temps tot i
que les X es van actualitzant de tant en tant.

Al meu portàtil, on també tinc una Debian Testing no em passa. Allà no
tinc chip gràfic nVidia.

Suposo que ha de ser problema del controlador, o d'una combinació de factors.

Una cosa que no he probat és migrar als controladors propietaris de nVidia.

En tot cas, ha d'haver molta més gent que li passa això. Buscaré a
diferents foros i, si trobo el que passa, escriuré a la llista