Re: Re: Liniesil·legibles a iceweasel i altres programes

Bon dia Alex,

>Tinc una targeta gràfica nVidia 8400, amb els controladors que venen
>per
>defecte amb la Debian Testing.

>Abans treballava amb una Ubuntu 11.04 amb els mateixos navegadors, amb
>els
>controladors propietaris de nVidia, i no em passava.

Doncs jo no pensava que seria la trageta gràfica...però acabo de fer
això que es descriu aqui
http://www.taringa.net/posts/linux/9337719/Instalar-driver-nvidia-en-Debian-squeeze-o-wheezy-muy-facil.html
y ara ja no em passa. Jo ja tenia tot això instal·lat (llevat el
configurador gràfic) pero es veu que amb la resintal·lació alguna cosa
s'ha solucionat (bé, haig de dir que a la primera engedad del sistema,
no s'ha engegat: he hagut d'engegar amb el nucli Linux-3.2.0-1, i
executar sudo nvidia-xconfig. Desprès si ha engegat amb normalitat).

Bé, gràcies per l'orientació (...tot i què no sabem exactament què ha
passat)

Salutacions!

I. De Marchi