Re: Linies il·legibles a iceweasel i altres programes

> Bon dia,
>
> Fa un temps (i després d'una actualització de la versió testing), a
> l'iceweasel es veuen les linies de text borroses, totalment tapades
> per un rectangle negre, totalment puntejades, etc. A més, les linies
> que es veuen borroses, canvien si es va moguen el ratolí per la
> pantalla (tot això amb l'iceweasel). També passa amb el BitTorrent o
> el Kompozer (però bastant menys).
>
> Tot això, però, no passa igual a totes les pàgines: per exemple a les
> pàgines de les llistes de correo de Debian no passa amb absolut,
> [...]

A mi també em passa, amb Debian Testing, sobretot al Gmail amb els
navegadors Chromium i Iceweasel.

Tinc una targeta gràfica nVidia 8400, amb els controladors que venen per
defecte amb la Debian Testing.

Abans treballava amb una Ubuntu 11.04 amb els mateixos navegadors, amb els
controladors propietaris de nVidia, i no em passava.