Re: Campanya "Jo també dic PROU SPAM"

El Dimecres 25 Gener 2012 11:17:55 xabi@nodo50.org va escriure:
> una altra cosa que no hem fet és *incloure* l'adreça de telefònica
> per que es doni per al·ludida...

Té un Reply-To a una adreça del seu domini, cosa que em fa sospitar que
efectivament li han capat la capacitat d'enviament de correus, desconec
si globalment o només a la llista de Debian.

El problema és que això fa tota la fila de convertir-se en el joc del
gat i la rata, cada cop que aconseguim filtrar els seus missatges es
pren la molèstia d'esquivar-ho.

Ho sento pels demés, però els meus filtres de correu ja detecten
correctament els seus missatges, de fet me n'he assabentat per les
respostes. També he fet clic al botó de marcar com correu brossa a la
llista, però el filtre no és tan efectiu com hauria de ser.

Podem triar entre dos camins a seguir: ignorància absoluta (amb clic
al "Report as spam" com fins ara, però sense dir-ho cada vegada) fins
que s'avorreixi o treure la cavalleria per tancar-li el xiringuito a
base de notificacions als seus proveïdors de serveis.

A mi em va la marxa i estic disposat a la segona opció.