Re: la suspensió i la hibernació no funcionen

EL Wed, 12 Jan 2011 18:18:21 +0100
hubble <hubble@telefonica.net> escrigué:

> Segur que ja ho has fet, però com que no ho dius a la teva explicació
> t'ho pregunto:
>
> Has posat un línia al grub que li digui a on es el resume?.
>
> apa, sort

Doncs no ho sabia. ¿ Me'n pots fer cinc cèntims ?
En teoria desde gnome-power manager no s'ha de fer res però si que
recordo que en instal.lar el paquet uswsusp vaig acceptar que es creés
un fitxer per el resume, no obstant lo del Grub te lògica amb la
hibernació però en la suspensió també necesita el GRUB per tornar al
seu estat anterior ?.

Gràcies per la teva resposta

Ferran