Re: la suspensió i la hibernació no funcionen

EL Wed, 12 Jan 2011 17:21:53 +0100
angel <angelbat@graciasensefils.net> escrigué:

> Squeeze porta el kernel 2.6.32-5-686 en el meu cas. Tindria que
> funcionar-te igual.
> Perquè no proves un liveCD de Squeeze a vera si et funciona ?

No me'n havia adonat, per tant es de suposar que no hauria de tenir
problemes am el so i la tarja wi-fi quan passi a squeeze. Donaré una
ullada als paquets per veure com pinta el paquet que porta els drivers
de les tarjes de video SiS.

Moltes gràcies per la responsa

Ferran