la suspensió i la hibernació no funcionen

Bon any nou a tots els habitants de la llista.
A veure si em podeu donar algun consell.

Tant la suspensió com la hibernació no em funcionen, en un principi
l'ordinador es suspèn i hiberna però desprès no hi ha forma de sortir
de la pantalla negra, utilitzo gnome-power-manager.

Coses que he provat:

* pm-utils
Amb pm-suspend provant i combinant de diferents formes les opcions
--quirks
El resultat és el mateix que amb gnome-power-manager, mai es pot tornar
de la suspensió o hibernació.
* hibernate
El resultat és el mateix que amb gnome-power-manager
* uswsusp (s2ram, s2disk ....)
Aquí he tingut algun èxit en la suspensió (la hibernació de moment no
la he provat.

s2ram -f -a 3
s2ram -f -p -m
s2ram -f -s
s2ram -f -p

Amb aquestes opcions s'aconsegueix suspendre i tornar de la suspensió
però amb alguns problemes, alguns menors com que la pantalla queda molt
fosca però manualment es pot solucionar sense problemes, el que no es
pot solucionar es que el sistema en congela quan obro un navegador i
intento carregar qualsevol pàgina, o fer qualsevol acció sobre algun
programa de configuració de la connexió a internet de xarxa, un altra
efecte no desitjat és que quan es posa en marxa l'estalvi de
pantalla el sistema també és congela i ja no hi ha forma de
continuar.

Algunes dades del sistema:
Debian Lenny, Kernel 2.6.32 bpo5-686
Escriptori Gnome
Ordinador portàtil ASUS X58c, tarja gràfica SiS 671, driver
VESA ja que els drivers del paquet xserver-xorg-video-sis no funcionen.

M'he tornat boig buscant però se'm han acabat les idees. Em fa por
posar squeeze perquè precisament instaŀlant un kernel dels backports
vaig poder solucionar els problemes amb el so i la tarja wifi.

Gràcies a tothom

Ferran