Re: Fora de lloc: Algú sap qui s'encarrega de les traduccions al català del GMail?

> jo ja sé que sóc polèmic però entenc perfectament al Linus .... però no
> puc
> entendre que hi hagin persones com en Pau que creuen que el català
> correcte
> és el de Barcelona i la resta son de poble i s'han de menystenir per una
> unitat centralista, única, monòtona i uniforme. Mes o menys, canviant els
> papers, és el modus operandi del centralisme espanyol respecte als
> nacionalismes perifèrics.

Per part meva no hi haurà flame pel que respecta a això. Em sembla que no
hi ha gaire debat possible :-)

Pel que respecta al tema Gnome vs. Linus, crec que Gnome ha fet un treball
enorme per fer-se amigable. Entenc que de vegades es prenguin decisions
polèmiques, que poden agradar o no, però el tó del missatge de Linus era
excessivament dur contra un projecte que en bona part es sustenta en hores
de treball voluntari dels seus membres.

I sí, sóc usuari de Gnome, què passa ! :-)

--
xavi{at}sindominio.net
lorajoler{at}paranoici.org