Re: Fora de lloc: Algú sap qui s'encarrega de les traduccions al català del GMail?

Hola camarades,

Després d'aquest linxament personal que he patit...dues cosetes

Leopold:

    Em sembla de molt mala educació reenviar a la llista una branca PRIVADA de l'arbre de conversa. Que sembla que t'afecta molt personalment pel malentés que has desencadenat.

    No posis en boca meva el que no he dit!!! :(

    Repassa el fil i veuràs que és un altre el que va fer aquest desencertat i desencaminat comentari.

    cito a Jordi Valverde (ho sento noi, espero que no et toqui el rebre):

Del català de kde xD
uf fa cosa en algunes traduccions l'us indiscriminat de paraules "valencianes".

Salutacions,
Jordi.

    Et prego una disculpa PÚBLICA per ambdós,

I ara la meva defensa:

Cito a en Leopold

> no puc entendre que hi hagin persones com en Pau que creuen que el català correcte
> és el de Barcelona i la resta son de poble i s'han de menystenir per una
> unitat centralista, única, monòtona i uniforme. Mes o menys, canviant els
> papers, és el modus operandi del centralisme espanyol respecte als
> nacionalismes perifèrics.

Realment intoxicador si no ho has fet per l'equívoc esmentat sobre l'autoria de les paraules de sobre.
NO VULL UN CATALÀ BARCELONÍ NI CENTRALISTA NI ÚNIC NI MONÒTON NI UNIFORME.
Vull un català viu i flexible, que tothom que visqui aquí el conegui, que no t'oprimeixin per fer-lo servir, que no es discrimini ni sigui acusat de discriminador.

Alhora m'agradaria que m'il·lustressiu en quines persones i fets es basa lo del pancatalanisme o si només és un recurs ideològic anticatalà, gràcies.

Cito a en Joan Sanz

> Afortunadament, el destí del català no depén de pensaments com el d'en Pau. I si no és així, aleshores ja podem plegar i tancar la  "paraeta".  Els únics responsables de la mort del català, del de

Catalunya, l'Alguer, el País Valencià,  i la mare que els va parir a tots, som els qui el fem servir. Anem, anem dividint i veureu com acabem...

Empés pel que ha dit en Leopold que jo he dit ja t'has fet una idea clara dels meus pensament, veig...

Afortunadament el destí del català no depèn de que una minoria l'intenti normalitzar en l'àmbit del programari lliure. Sinó de la unitat que tot el poble de parla catalana mantinguem. Per que si, estem dividits en molts àmbits i això és insostenible quan el que és vol és la construcció nacional. No entenc els odis viscerals entre valencians i catalans. Jo em preocupo pel que en passa per sota de Tortosa i els problemes del que malanomenen Comunitat Valenciana també són els meus.

Finalment cito a en Xavi

> Per part meva no hi haurà flame pel que respecta a això. Em sembla que no
> hi ha gaire debat possible :-)

TENS RAÓ, és un malentès que espero que no sigui malintencionat. Estic a favor de la unitat del poble. I per què no dir-ho de la confluència o més aviat la cooperació entre GNOME i KDE...mira si sóc...

> Pel que respecta al tema Gnome vs. Linus, crec que Gnome ha fet un treball
> enorme per fer-se amigable. Entenc que de vegades es prenguin decisions
> polèmiques, que poden agradar o no, però el tó del missatge de Linus era
> excessivament dur contra un projecte que en bona part es sustenta en hores
> de treball voluntari dels seus membres.

Reconec el paper de Linus com a guardià del Kernel però no entenc aquest estirabot seu...

No entenc el fonamentalisme graphic-toolkitnià GTK VS Qt. No tenim suficient memòria RAM la majoria per albergar aplicacions dels dos ecosistemes? Perquè aquest "racisme"?

Per la confluència de tots els moviments de base contra els monopolis econòmics i les plutocràcies polítiques,

Salut i encert,

Pau

No us limiteu a contemplar aquestes hores que ara venen, apagueu els ordinadors, baixeu al carrer i participeu. No podran res davant d'un poble unit, alegre i combatiu. ;)