Re: Manual d'Instal·lació [Revisió]

On Sat, Oct 13, 2001 at 02:54:48PM +0200, Antoni Bella wrote:

> A Dissabte 13 Octubre 2001 13:02, ivan@selidor.net va escriure:
> log i script m'assembla que s'haurien de deixar tal qual, però també penso
> que creieu que seria desitjable una dualitat per a introduir el català.
> Vosaltres mateixos ja direu.

	Em sembla raonable posar el terme català acompanyat de l'original
    anglés, així podem anar traduint termes sense que l'usuari/la usuària
    es topete amb paraules perfectament catalanes però que no li sonen de
    que potser s'adeqüe al significat vertader, però si te'l trobes així
    de primeres ni de lluny se t'ocorrerà que significa «sticky bit».

	Si sempre deixem els termes tal qual, al final no anem a traduir
    res.  Si acompanyem les traduccions dubtoses (o poc populars) amb el
    terme original, van guanyant popularitat i no despisten.  Eventualment
    es podria anar eliminant l'acompanyament en angés.

    Què vos sembla?

--
Ivan Vilata i Balaguer  	@  Powered by Debian GNU/Linux  @
"Cogito, sed sum"       	@        apt-get a life!        @