Re: base-config

On Mon, Oct 15, 2001 at 07:51:11PM +0200, Jordi Mallach wrote:

> Mètode "vim ca.po". :)

	Per retocar po's el millor és usar emacs amb el po-mode (sense
    po-mode és el mateix), sobretot pq permet editar les entrades per
    separat i més que res pq pots endosar-li un C-C C-V per que et diga
    si alguna cadena té una sintaxi incorrecta.  Sí que hi havia unes
    quantes incoherències amb cadenes c-format...  No conec kbabel, però
    el mètode vim millor evitar-lo a no ser que vages amb _molt_ d'ull...

    Ivan (praxis, no teologia)

--
Ivan Vilata i Balaguer  	@  Powered by Debian GNU/Linux  @
"Cogito, sed sum"       	@        apt-get a life!        @