Alsjeblieft ik heb je hulp nodig.

Hallo,

Is het oké om in het Engels te communiceren? Ik heb Google vertaler gebruikt om Engels naar uw taal te vertalen voor een beter begrip.

Ik ben mevrouw Rebekah Issah, een vrouw uit Jemen. Ik wil naar Nederland verhuizen vanwege de langdurige burgerlijke onrust / oorlog in Jemen, evenals de dagelijkse levensbedreigende aanvallen door militanten van Al-Qaeda. Ik heb mijn familie, mijn man, zoon en dochter al verloren aan de koude handen van de dood tijdens een aanval op ons huis op 23 maart 2019 om ons gezin te beëindigen. Ik was niet aanwezig tijdens het kruisvuur. Ik was in het ziekenhuis voor controle toen het ons huis aanviel en mijn geliefde man, zoon en dochter doodde en het huis in brand stak. Ik ben in tranen om je deze mail te schrijven. Hij (mijn overleden echtgenoot) was een zeer succesvolle aannemer in de oliestad Jemen, en handelde privé over goudstof en staven voordat hij vroegtijdig stierf. Verwacht is dat hij een redelijk bedrag heeft achtergelaten, dat ik wil investeren in de vastgoedsector, reizen en toerisme, hotelmanagement en andere interessante sectoren in Nederland.

Zoals u misschien wel weet, hebben de sancties van de Verenigde Staten en de Europese Unie het bijna onmogelijk gemaakt om hier in Jemen enige vorm van investering te doen of zelfs om geld van hier naar andere delen van de wereld over te maken. Om deze reden neem ik met groot vertrouwen contact met u op in de hoop dat u mij kunt helpen dit geld voor investeringsdoeleinden naar Nederland te halen:

Ik zou graag willen weten hoe handig het voor u kan zijn om mij op deze manier te helpen. Het volledige kapitaal dat ik tot mijn beschikking heb, is negen miljoen euro. Ik sloot het geld in het geheim op in een kofferbak en deponeerde het bij het Rode Kruis hier in Sanaa. Mijn oprechte bedoeling om u te schrijven is om u te verzoeken de spaarpot vriendelijk te aanvaarden. Dit komt omdat we na de oorlog geen bankoverschrijvingen meer kunnen doen. Dit zijn nu de belangrijkste punten van zorg. Ik geef u 20% van het totale geld als uw voordeel om mij te helpen.

Ik moet deze kans grijpen omdat ik geen ander alternatief heb dan iemand te vertrouwen. Ik kan mijn leven hier niet riskeren om een einde te maken aan de afstamming van mijn familie. Als vrouw sinds mijn man, zoon en dochter dood is. Ik verdien een fatsoenlijk leven in een rustige omgeving, ik zal verhuizen naar Nederland en het geld investeren in overeenstemming met de wet, uw advies en steun; we kunnen samenwerken en bereiken.

Ik anticipeer op uw positieve reactie en na ontvangst van uw informatie zal ik u verdere details verstrekken.

Met vriendelijke groet,

Rebekah Issah.