Echte brieven per email - Link ruilen?

Geachte mijnheer/mevrouw,

Ik ben van het bedrijf www.imailu.org. Wij verzorgen een dienst die het mogelijk maakt om met behulp van een simpele email brieven te versturen. We helpen voornamelijk bedrijven/instellingen bij het versturen van hun post (facturen, loonstrookjes, nieuwsbrieven, etc). Veel bedrijven zitten met de lasten van het versturen van post en imailu ontneemt die lasten, zoals frankeren, printen, enveloppen en laten bezorgen.

Gezien de gezamenlijke interesse vroegen we ons of u geinteresseerd bent in het uitwisselen van links.

De links plaats ik op www.imailu.org/static/links.html

Ik hoor graag van u of u interesse heeft.

Met vriendelijke groet,

Michiel Moll

IMailU

P.S.: Zie ons ook in het nieuws: