AT befehl?

This mail is writen in english and german

Ich habe ein Problem mit wvdial
ich bekomme kein freizeichen und habe keine Ahnung wie ich das hin
bekommen soll ich hab auch schon die man- und infopages gelesen. Mir fehlt der AT befehl
der eine 0 vorwählt. Ich bitte euch mir denn befehl zu senden.Und zwar an die unten(im p.s. genannten andressen.vielen dank für eure Antwort . nero

I have a problem with wvdial
I´m from germany. I can´t find the At order to have a signal to dial .My modem doesn´t start
dialing becaus the right signal isn´t there. Please send me the order whitch brings the right signal . I´ve to dial the 0 to phone with my phone.Sorry for my bad english. thx for your answer. nero
p.s. pleas send your answer to Spunt85@gmx.de or The_evil_angel@gmx.net