Re: intel graphics media accelerator 500 driver

On Thursday 19 November 2015 18:39:49 Mehmet Oktay wrote:
> Selam,
> Bilgisayarıma Debian 8 kurdum ve gerçekten bir işletim sistemi olduğunu
> anladım. Bu kadar uzun ve emek gerektiren çalışmalarınız için sizlere önce
> teşekkür ederim.
> Herşey çok iyi ve güzel. Yalnız sisteme grafik kartımı bir türlü
> tanıtamıyorum. Tabii ki ben linux konusunda çok acemi ve deneyimsizim.
> Bilgisayarım çok yavaş çalışıyor ve CPU çokısınıyor.
> Intel Graphics media accelerator 500'ün driverını kuramıyorum.
> Bana yardımcı olabilir misiniz?
> İnşallah bu mektubu okur ve bana yardımcı olursunuz.
> [...]

Translations done with the help of Google:
This is the English language mailing list.  You might do better to ask on this
one:
https://lists.debian.org/debian-user-turkish/

Bu İngilizce dil posta listesidir. Sen bu bir sormak daha iyi yapabilir:
https://lists.debian.org/debian-user-turkish/

Google translate says that you are a beginner in Debian.  Welcome to the
community!
Google translate Eğer Debian bir acemi olduğunu söylüyor. Topluma hoş
geldiniz!

Lisi