intel graphics media accelerator 500 driver

Selam,
Bilgisayarıma Debian 8 kurdum ve gerçekten bir işletim sistemi olduğunu anladım. Bu kadar uzun ve emek gerektiren çalışmalarınız için sizlere önce teşekkür ederim.
Herşey çok iyi ve güzel. Yalnız sisteme grafik kartımı bir türlü tanıtamıyorum. Tabii ki ben linux konusunda çok acemi ve deneyimsizim.
Bilgisayarım çok yavaş çalışıyor ve CPU çokısınıyor.
Intel Graphics media accelerator 500'ün driverını kuramıyorum.
Bana yardımcı olabilir misiniz?
İnşallah bu mektubu okur ve bana yardımcı olursunuz.
Sitem özellikleri şöyle:
Sony vaio vpcp
İntel Atom Z540 işlemci.1,83 ghz
2 gb ram