Continut DVD-uri Debian 5

Buna domnilor!

Numele meu este Marius si am si eu o rugaminte la D-voatra. Acum cativa ani imi placea sa ma joc cu linux-ul (pe atunci un RedHat9) si facusem o pasiune din asta.
Acum incerc sa revenit la veche pasiune cu linux-ul dar nu m-am hotarat la o distributie.
Am tot citit pe internet in stanga si in dreapta.... si am vazut/auzit numai lucruri de bine despre Debian.
Ce nu am gasit explicat despre aceasta versiune ar fi:
1. nu stiu daca am am nevoie de toate cele 5 DVD-uri
2. nu stiu ce contin in parte fiecare DVD. este de ajuns primul dvd si aoi ulterior sa dau jos pachetele de care am nevoie.

Astept un raspuns de la D-voastra ca sa ma pot apuca si eu de treaba.

Marius, Sibiu.