[no subject]

Üdvözlöm!

Én még kezdő vagyok a Debian-terén, és azt se tudom biztosan, hogy
segítséget hol kérhetek, remélem nem zavarom önt!

Érdeklődési köröm és tanulmányaim miatt is foglalkozok, jelenleg a
Debian 3.1 "Sarge" r0 termékkel, jelenleg telepítés/kernelfordítás, majd
rendszerhelyreállytással.

Jelenlegi problémám és tényleges kérdésem, hogy otthon (ADSL
1024/128), hogy kell beállítanom a hálózatot (IP,Gateway,NameServer,)
Sajnos nincs Routerem, hogy kiosztaná az IP-t Switch-et használok,
két gép van rákapcsolva.

Ha ezeket leírná nekem, milyen címeket és beállításokat, kell írnom,
estleg milyen csomag szükséges az ADSL-el való internetfelismeréshez!

Előre is köszönöm!

Péter

Nyitott Könyvek Éjszakája - 30% kedvezmény a Helikon Kiadó könyveire
http://www.bookline.hu/control/news?newsid=311&affiliate=frenykkar2139