[no subject]

Tisztelt Vezető!

Ha…

  • az Ön munkatársai állandó felügyelet nélkül is teszik a dolgukat,
  • elsőre megértik, amit Ön el szeretne érni,
  • munkatársai sajátjuknak tekintik az Ön cégét,
  • Ön bármikor elmehet két hét szabadságra,
  • Ön tudja, hogy munkatársai miért igyekeznek egyre jobban végezni dolgu­kat,

akkor ez a levél nem Önnek szól és javaslom, hogy a „delete” gombbal szabaduljon meg tőle.

Ha mindez nincs így, akkor sem biztos, hogy ezt a levelet jó helyre küldtem, mert lehet, hogy ezen Ön nem kíván változtatni.

De ha Ön ezen változtatni akar, vegyen részt  a 2003. április 1-3-án tartandó kis- és középvállalkozások coaching képzésén.

A képzés tartalma:

·        Mi motiválja munkatársamat vállalkozásomban való hatékony munkára?

·        Mivel tudom kiváltani munkatársam növekvő bérigényét?

·        Hogyan használhatom munkatársam céljait cégem és saját céljaim elérésére?

·        Milyen módon érhetem el, hogy munkatársam felelősséget érezzen munkájá­val kapcsolatban?

·        Milyen káros probléma-megoldási mintákkal (kifogásokkal) találkozhatok, és hogyan tudok eze­ken változtatni?

További információt az oktatas@elmacoin.hu e-mail címről kaphat.

Üdvözlettel,

Horváth Beáta

Első Magyar Coaching Intézet