Re: uk_UA.UTF-8

Hi sasha,

On Sun, Jan 15, 2012 at 06:20:09PM +0200, sasha zerg wrote:
> після декількох спроб включаючи повний реінстал, було з ясовано, що проблема
> виникає після втавновки slim. От і зараз, у консолі все чудово, а під іксами у
> бравзері нормально а в терміналі urxvt кракозябри. Шрифт terminus
Рекомендую уважно переглянути налаштування шрифиiв, а також змiнних
оточення. По-перше, повинна бути встановлена коректна локаль:
	$ echo $LANG
	uk_UA.UTF-8
По-друге, у налаштуваннi шрифта повинно бути не вказане кодування, або ж
якщо вказане, то "iso10646-1".

Параметри щодо налашування xterm/rxvt/urxvt можна вказати за допомогою файлу
~/.Xdefaults, а також перевантажувати динамiчно за допомогою "xrdb".
Вiдповiдний ман надасть бiльше iнфо. Правити глобальнi файли у /etc/ не
рекомендую.

--
Best regards,
Andriy