Re: LDAP-клієнти

Дякую.
Таки знайшов те, що більш-менш мене влаштувало -- LDAP Browser/Editor. Посилання -- http://www-unix.mcs.anl.gov/~gawor/ldap/index.html Правда, ця штукенція написана java і довелось трохи повоювати, оскільки з досі незрозумілих для мене причин з IBM'овською жавою вона подружитись не захотіла. Добре, що хоч с Sun'івською все гаразд. :-) Серед інших варіантів було використання різних там webmin'ів, але ставлення до них в мене, чомусь(?), досить скептичне.
Дякую за поради.

--
З повагою,
Янович Борис Леонідович