Re: LDAP-клієнти

On Fri, Oct 07, 2005 at 03:53:19PM +0300, Yanovych Borys wrote:
> Запитання щодо того, чи існує в Debian нормальний графічний
> ldap-клієнт?  Користувався двома: luma та gq. Перший лякає своєю
> незручністю -- забагато різних вкладок/можливостей та відсутній
> нормальний механізм додавання нових записів, другий -- з точки зору
> інтерфейсу доволі прийнятний, але чомусь не зберігає конфігурацію
> (наприклад, при додаванні нових серверів) :-( . Як він взагалі при
> таких ляпах потрапив до stable?! Чи може, це проблема лише з мого
> боку?

apt-cache search ldap | grep -i ldap

Для мене незовсім зрозуміла різніца між "ldap client" та "ldap
administration tool", якщо це теж саме будете змушені перебірати (їх там
багато).  Але...

> Прошу поради.  Дякую.

Якось у debian-russian@l.d.o з привіду мейлерів з GUI била така думка
"Або мейлер або GUI".  Мабуть тут теж саме?

p.s.  Нарешті хтось живій!

--
Torvalds' goal for Linux is very simple: World Domination
(it's third person quote.)